לולה מארש כובשים את העולם בסערה שקטה

נדמה שלולה מארש התגנבו כרעם ביום בהיר עם הלהיט שלהם Wishing Girl, וכבשו את כל המצעדים בישראל, בספוטיפיי ובעולם. אך מאחורי הפריצה עומדת דרך ארוכה ורבת שנים – דבר שלא ניכר מהקלילות בשירים ובקולה של יעל שושנה (סולנית הלהקה). לולה מארש מצליחים להיות רעננים ורלוונטים משנה לשנה, אז מהו סוד הקסם האמיתי של לולה מארש?

השיר של לולה מארש “Wishing Girl”

ההרכב לולה מארש נוצר ע”י גיל לנדאו ויעל שושנה בתל אביב במסיבת יום הולדתו של לנדאו. שם נולד הרעיון להקים הרכב אינדי פופ, ובמשך 18 חודשים הם כתבו והקליטו שבמהלך הדרך הצטרפו אליהם חברים נוספים: נגן הבס מתי גלעד שמנגן גם בלהקת ג’יין בורדו, הגיטריסט רמי אוסרווסר והמתופף דקל דביר. הם הופיעו במועדונים מקומיים, ומהר מאוד הבחינו בהם בסצנה המקומית והוחתמו באנובה מיוזיק. מבינים למה שווה ללכת להופעות של אמנים לא מוכרים? אין לדעת מי יהיה לולה מארש הבאים.

הסינגל הראשון של הלהקה, “Sirens”, קודם במגזין ניילון במרץ 2015. השיר הגיע למקום החמישי ברשימת עשרת הלהיטים הוויראלים באתר של ספוטיפיי ארה”ב. השיר הופיע גם בסדרת הטלוויזיה האמריקאית, Scream. משם לולה מארש המשיכו להוציא להיט אחד אחרי השני שהופיעו בסרטים וסדרות ברחבי העולם, אך עדיין התקשורת הישראלית מלבד גלגל”צ לא סיקרו את הצלחת הלהקה, האם התקשורת הישראלית התעוררה מאוחר מדיי? התשובה היא כן. והיא עדיין לא מתעוררת כשאמנים כמו אסף אבידן, נגה ארז, דניס לויד, יעל שושנה ועוד כובשים את העולם עדיין נותנים את הבמה לבדרנים ולא לאמנים.

אז מה סוד הקסם של לולה מארש? התשובה היא לא אחת, אלא מכלול של קרטריונים: הסאונד העכשווי, הכריזמה הווקלית והחיצונית של יעל שושנה, חברי להקה המוכשרים ואנשי הצוות המקיפים אותם, כל זה מרכיב את הצליל הקליל וחסר המאמץ של לולה מארש.

Leave a Reply

Your email address will not be published.