חמשת הפלייליסטים המומלצים בספוטיפיי של תרבות עכשיו

London, UK - July 31, 2018: The buttons of the music streaming app Spotify, surrounded by Podcasts, Apple Music, Facebook and other apps on the screen of an iPhone.

בספוטיפיי יש יותר פלייליסטים מאשר יש שירים. הפלייליסטים הרשמיים לרוב מורכבים מאותם אמנים ושירים מוכרים, וכך אנו נותנים ללא מוזיקה חדשה. אז תרבות עכשיו יצאה למסע לחיפוש אחר הפלייליסטים הטובים ביותר בספוטיפיי – גם של העורכים וגם של היוצרים המקוריים.

  1. Lost – הפלייליסט מקפיד על רשימה איכותית של מוזיקה דיכאונית של אמנים מוכרים ואמנים לא מוכרים מרחבי העולם. כשהכרנו את הפלייליסט הזה היה לו רק 6,000 עוקבים וכיום הוא מונה 15,000 עוקבים. ממומלץ בחום בתקופת דיכאון.

2. יוגה / פילאטיס – הפלייליסט המושלם מוזיקה מרגיעה – למרות שמו החופר, הפלייליסט מצטייד ברשימה איכותית של שירים של יוצרים מוכרים ולא מוכרים, ונותן את החוויה אותה הוא מבטיח. ניסיתי להאזין לפלייליסט במצבים שונים מלבד יוגה, אלא גם במשרד, במטבח, בהליכה והוא פשוט מתאים. המוזיקה המרגיעה עם הגוון הקול המרגיע של האמנים השונים, מכניס אותך לאווירה של חופשה מרגיעה.

3. OFF POP – הוא אחד הפלייליסטים האהובים עלינו בתרבות עכשיו, וכמו אנשי תקשורת רבים ברחבי העולם אנו מאזינים לפלייליסט הזה כדי למצוא את הדבר הבא. הפלייליסט הזה יכול להיות מכריע, כי אם אמן נמצא שם והמאזינים לא מגיבים טוב אליו, הסיכוי מאוד נדיר שהוא ישתלב בפלייליסט הזה שוב, ובמידה והאמן מצליח זו מקפצה לפלייליסטים הענקיים באירופה ובארה”ב. השירים בפלייליסט הזה מגוונים וכולם בשפה האנגלית.

4. Borderless – בתרגום חופשי לעברית “ללא גבולות” הוא פלייליסט המרכז אמנים שונים מרחבי העולם, שיכולים להתאים לכור ההיתוך שזו ארה”ב. מדובר לרוב באמנים ללא חותמת ייחודית, אבל שכן נעים מאוד להאזין להם.

5. Sad Indie – הפלייליסט לא ממש מצריך היכרות בשל כותרתו. הפלייליסט לרוב לא מאכזב ומרכז את כל דיכאון העולם לפלייליסט של 5 שעות ו-53 דקות.

Leave a Reply

Your email address will not be published.