עשרת שירי הדיכאון הטובים ביותר: מומלץ בחום לפרידה כואבת מבן או בת הזוג

בעת פרידה אין את האנרגיה לחפש שירי פרידה, אז מחפשים פלייליסט בספוטיפיי או שמסתפקים בקלאסיקות הישנות, אז השירים הבאים לא תמצאו בפלייליסטים החרושים והמסחריים והם הולכים לקרוע לכם את הלב ואת הנשמה. רק חשוב לזכור: יש כזה דבר חברים, אהבה ואם אין לכם, אז פשוט עדיין לא קיבלתם אותה, אז תחכו בתור בסבלנות, פזרו אהבה סביב ובכו עם קופסת גלידה על זה שאתם עדיין בממתינה. תכינו את הממחטות כי הולך להיות פה עצוב.

  1. Dean Lewis – Be Alright – שיר המדבר על בגידה, וחוסר היכולת של הפרטנר לעזוב, למרות שהצד השני רעיל לו. דין לואיס הוא אחד האמנים שמסתמן לפרוץ בשנים הקרובות, כשכל מצעד להיטים בבריטניה מאמץ אותו ללב. רק נקווה שלא יקרה לו את אותו דבר שקרה לג’ייק באג, שנעלם לשממה אחרי המופע של בנשף הרוק של אביב גפן.

2. Jake Bugg – Broken – אז לפני שג’ייק באג נעלם לשממה היה לו את אחד הלהיטים הכי מרגשים ששמענו בזמן האחרון. בזכות השיר Broken באג הופיע בפסטיבלים גדולים ברחבי העולם, וצבר מעריצים רבים ברחבי העולם. השיר הזה ישבור אתכם.

3) Labrinth – Jealous – כדי לבטא את שם האמן צריך לשבור שיניים, אבל יש לו את אחד השירים העצובים ביותר ששמענו בשנים האחרונות.

4) Gabrielle Aplin – The Power of Love – אם אין לך אהבה, אז השיר הבא יזכיר לך כמה המצב שלך ביש. אבל לפחות אפשר לפנטז על אהבה אמיתית, תוך כדי האזנה.

5) מה זה עצוב (רחמים) – מיכל שפירא ואורי סלונים – אורי סלונים היה פרסומאי שחלם להיות מוזיקאי, עד שהוא גילה שהוא חולה במחלה סופנית ונותרו לו שישה חודשים לחיות. יחד עם בת זוגתו הם הקליטו את השיר “מה זה עצוב” שכתב מאיר גולדברג, שמזכיר לנו את הסוף הבלתי נמנע.

6) Citizen Cope – Sideways להקה שככל הנראה לא תשמעו מתנגן בפלייליסטים בארץ כיוון שהמוזיקה שלהם לא מקפיצה ולא משמחת, אלא די ההפך מזה. היא מדכאת מוות – בקטע של לקפוץ מהגג. כמובן יש המון סיבות לחיות, והחיים הם שושנים, אז נא לא לקפוץ מהגג. מה שכן לבכות זה טוב, זה משחרר אינדורפין שגורם לך באופן אוטומטי להתעודד. סיטיזן קופ הם הלהקה הן בין הלהקות הכי עצובות בעולם.

7) Shay Wize – Fairytales – בשיר לא תמצאו סופים טובים, וגם לא שמחה. בקול שקט ורגוע שי וואייז לוחש לנו שהם די הלכו לאיבוד. הנסיכה נפלה ביער, הנסיך הלך לאיבוד והפיה האמינה לרעים כשאמרו לה שהיא קטנה. עם כל העצב הזה, וואייז מגניב שבריר קטן של תקווה במהלך השיר שאפילו בתוך כל החושך עדיין יש תקווה. מה אתם אומרים, מאמינים לו?

8) Calum Scott – You Are The Reason – טוב, אז היינו חייבים להביא את השיר הזה, למרות שרוב הסיכויים שאתם שומעים אותו בעת קריאת הכתבה. קאלום סקוט הוא אחד האמנים הכי מרגשים שהעולם אי פעם ראה, ותרבות עכשיו מאחלת לו שהוא ימצא אהבה. רק שעדיין יכתוב שירים יפים, ולא יהיה כמו אדל שהפכה לשמחה וכיום מרקדת במסיבות עם הארי סטיילס.

9) Emeli Sandé – Read All About It -זה התחיל להרגיש כמו מועדון רק לגברים, אז הנה שיר של אמנית מרגשת שדי נעלמה לאחרונה. אמילי סאנדיי היא זמרת-יוצרת בריטית והיא מצליחה להכניס את מזג האוויר החורפי שיש בבריטניה לאורך כל ימות השנה לשיריה. הקול שלה הוא כמו של ביונסה רק בלי החלק המעיק של השמחה.

10) Gracie Abrams – Friend – אם זה עדיין לא מבאס אתכם, בוא נזכור שאין כזה דבר חברים אמיתיים כמו שגרייסי אברהמס אומרת.

Leave a Reply

Your email address will not be published.