תגלית השנה של שנת 2020: נגה ארז

בשנת 2020 תעשיית התרבות והמוזיקה בפרט שמתפרנסים מהופעות חטפה מכה קשה, אך בתוך הקשיים צמחה מוזיקאית חדשה ומבטיחה. נגה ארז מוזיקאית פעילה במשך שנים בסצנת האינדי, אך שיריה האחרונים נתנו גושפנקה סופית שסצנת המוזיקה השלימה את הפער עם ארה”ב.

המילה “צפיות” (Views) הייתה אמורה להיות “ציצים” (Boobs) לפי ארז ושותפה לשיר רוסו, כשהם דיברו שיחת חולין על כך שתמונות עם מחשוף משיגות מעורבות גדולה יותר באינסטגרם והזילות שהרשתות החברתיות מקדמות. במהלך הפקת השיר הם החליפו למילה Views, וכך להיט נולד.

בזמן שבתעשיית הפופ מנסים להתחקות ואף לחקות את המוזיקה של אמנים אחרים כפי שראינו אינספור פעמים בשיריהם של רבים, הישועה הגיעה דווקא מסצנת האינדי בה אין בדרנים, אלא אמנים. בילי אייליש אף הזכירה את נגה ארז בפודקאסט המצליח שלה ושל אביה, ואמרה שהשיר Chin Chin הוא בועט ומיוחד וניגנה אותו לעוקביה.

בעידן שבו ספוטיפיי ממליך מלכים כמו דניס לויד הוא יכול גם להמליך מלכות. נגה ארז כמו דניס לויד לא צריכה חוזה של מיליוני דולרים כשיש לה את המשאב הכי יקר בתעשיית המוזיקה: כישרון נדיר. אז אל תגידו שלא ידעתם קוראים יקרים – נגה ארז באה לכבוש את העולם.

Leave a Reply

Your email address will not be published.